E-shop, webové stránky, CRM, programování - Web & Media a.s.

 

Aktuality našich klientů

19. listopadu 2010, 16.47 Celé Česko čte dětem získalo cenu ŽIHADLO 2010

Obecně prospěšná společnost Neziskovky.cz již čtvrtým rokem pořádá soutěž, která je udělována za nejlepší veřejně prospěšnou reklamní kampaň.

Obecně prospěšná společnost Celé Česko čte dětem byla nominována ve 3 kategoriích a v kategorii televizní a kino spot získala 1. místo za spot "Pohádky čekají, až je budete číst svým dětem". Televizní spot zpracovala firma TBWA Praha.

Ceny jsou vždy rozdávány ve 4 kategoriích:
- tištěná reklama;
- televizní a kino spot;
- rádiový spot;
- internetový projekt.

V kategorii tištěná reklama zvítězila Diakonie ČCE za kampaň Otevřeno seniorům, kterou připravila reklamní agentura Thamesdown.
Mezi rozhlasovými spoty bodovala kampaň Kavárna bez konce obecně prospěšné společnosti Startujeme, která na projektu spolupracovala s agenturou Pragoart.
Jako nejlepší internetový projekt byly oceněny webové stránky Skutečný dárek, které pro obecně prospěšnou společnost Člověk v tísni zprovoznila agentura w3w.

"Čtvrtý ročník soutěže Žihadlo je pro nás důvodem k radosti. Zaregistrovali jsme rekordní počet přihlášek – soutěže se účastnilo 40 neziskových organizací a odborná porota vybírala z více než 60 soutěžních příspěvků. Na rozdíl od minulých ročníků nebyly v převaze kampaně z dílny velkých reklamních agentur, ale objevovalo se více kampaní, na nichž pracovaly menší agentury nebo samotné neziskové organizace," sdělil Marek Šedivý z pořadatelské organizace Neziskovky.cz.
V odborné porotě soutěže Žihadlo zasedli stejně jako v minulých ročnících zástupci médií, reklamních agentur, firem a neziskových organizací. Kromě kreativního zpracování porotci hodnotili také celkovou logistiku kampaní, jejich zacílení a dopad.

Hlavní cenou pro vítěze je Žihadlo z dílny zlínského sochaře Jiřího Pašky.


Tématické zařazení:

 » Informace  » Aktuality našich klientů  

 » Kdo jsme  » Ocenění