Softwarová podpora
Žádáte-li od své aplikace maximum, jistě budete požadovat také profesionální, ale především flexibilní přístup dodavatele aplikace, který Vám v případě problémů, nejasností či Vámi způsobené chyby rychle pomůže vše napravit.
Nejen z těchto důvodů jsme připraveni Vám poskytnou tzv. softwarovou podporu, která obsahuje především flexibilní přístup, ale také úpravy na již vytvořené aplikaci či poradenství a konzultace.
Softwarová podpora je nabízena dvěmi formami:
- Servisní smlouvou
- Formou ročního update
Každá verze má své výhody a je vždy potřeba přihlédnout na potřeby klienta a především také typ aplikace. Každá forma obsahuje některé případně všechny následující body
- X* hodin softwarových a konzultačních prací měsíčně na již vytvořené stavbě resp. stavbách.
- Nepřetržitá telefonická podpora 24/7. Pevná linka: +420 xxx xxxxxx, Mobilní telefon: +420 xxx xxxxx nebo +420 xxx xxxxxx
- Reakce na odstranění možných chyb či požadavků Objednatele na změnu obsahu do X* hodin.
- Zvýhodněné hodinové sazby oproti standardnímu ceníku
- Hostingové služby v rozsahu Standard včetně hotline (3 GB prostoru, neomezené množství emailových schránek, Neomezený přenos dat, antivir, výkonný antispam, webový email,databáze, skriptování, cron atd.
* dle zvolené varianty je poskytnut rozdílný počet prací a reakční doba